اماکن تفریحی کیش
نوشته شده توسط : maryam

 

نخلستانهای کیش

نخلستانهای کیش

 پرورش نخل در تور كيش 94 از سابقه ديرينه‌اي برخوردار است. اغلب جهانگرداني كه در سده‌هاي گذشته از كيش ديدار كرده‌اند به وجود نخلستان هاي انبوه در اين جزيره اشاره نموده اند.

«باغ بهشت» تنها نخلستان به جاي مانده از دوره هاي گذشته ايست كه در غرب محله سفين واقع شده و میهمانان تور کیش 94 می توانند از آن دیدن نمایند و از جمله زيباترين نخلستان هاي كيش است كه به ويژه در هنگام غروب آفتاب چشم اندازي زيبا و تماشايي دارددر دهه اخير، سازمان منطقه آزاد كيش در طرح هاي توسعه فضاي سبز جزيره در تور کیش 94 براي نخل اهميت ويژه أي قائل شده است. نخلستان هاي طلوع و غروب نمونه هايي از اين گونه موارد است. نخلستان طلوع با حدود 15 كيلومتر در شرق جزيره واقع است و نهال هاي آن در سال 1373 غرص شده اند که میهمانان تور کیش 94 می توانند از آن دیدن نمایند.


جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش

جاده دنیا تور کیش 94 همانند یک کمربند در امتداد ساحل جزیره کشیده شده و منظره بسیار زیبایی را در معرض دید مسافرانی که با پروازهای شبانه به این منطقه سفر می کنند قرار می دهد. ساحل جزیره کیش به دلیل شفاف بودن آب و تمیز بودن آن به گونه ای است که مسافران تور کیش 94 می توانند عمق دریا تا چند متری ببینند و یک آکواریوم طبیعی را در معرض نمایش می گذارد و این منظره با عبور از جاده دنیا کیش کاملا به چشم می خورد . گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: